Doradztwo

Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji w celu wybrania odpowiedniego sprzętu magazynowego dostosowanego do Państwa potrzeb. Pytania prosimy kierować na adres email: info@deltalift.pl lub dzwoniąc pod numer (+48) 517 578 579.

W obu przypadkach oferujemy szybką, dobrą i profesjonalną pomoc. Mamy świadomość jak ważne jest aby wyposażenie Państwa magazynu było zarówno tanie jak i w pełni funkcjonalne oraz aby spełniało Państwa oczekiwania. Nasi pracownicy pomogą znaleźć rozwiązanie, które będzie najbardziej odpowiadać Państwa wymaganiom. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących sprzętu magazynowego w ogóle lub pytań dotyczących konkretnych wózków paletowych, podnośnikowych masztowych, stołów podnośnych ruchomych i stacjonarnych, wózków taczkowych innych urządzeń przeznaczonych do wykorzystania w magazynu zapraszamy do kontaktu!

Najczęściej zazdawane pytania (FAQ):

1) Kiedy towar zostanie dostarczony?

Odpowiedź: Towar wysyłany jest natychmiast po złożeniu zamówienia (dotyczy przesyłek za pobraniem). Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo wiadomość e-mail z informacją o wysłaniu towaru. Powiadomienie przesłane jest pod adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Przy zapłacie fakturą pro-forma towar jest wysyłany natychmiast po otrzymaniu opłaty. Towary dostarczone są na adres podany w zamówieniu jako adres dostawy następny dzień roboczy po odbiorze towaru u sprzedającego. Kierowca/kurier zwykle powiadomi Klienta telefonicznie.


2) Kiedy i jak szybko są produkty dystrybuowane?

Odpowiedź: Dystrybucja towaru zapewniona jest codziennie. Kurier przyjeżdża do magazynu sprzedawcy każdego dnia koło godz. 15,00, by odebrać zamówiony towar, który musi być dostarczony następnego dnia do kupującego. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego (http://www.deltalift.pl) można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienie zostanie realizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym.

 

3) Jak długa jest gwarancja na urządzenia?

Odpowiedź: Gwarancja (okres gwarancyjny) na wszystkie przez nas sprzedawane produkty wynosi 1 rok (12 miesięcy). 
Poza tym za dodatkową opłatą można przedłużyć okres gwarancji o 12 miesięcy to jest do 24 miesięcy. Opłata za przedłużenie gwarancji obliczana jest z ceny towaru i wynosi 10 % przy zakupie sprzętu magazynowego z napędem ręcznym (mechanicznym) i 15% przy zakupie sprzętu magazynowgo z napędem elektrycznym. Jeżeli będą Państwo chcieli przedłużyć gwarancję, prosimy o informację w trakcie składania zamówienia. Cena zostanie natychmiast podwyższona i przedłużenie gwarancji będzie stwierdzone na karcie gwarancyjnej/ na dokumencie dostawy.

4) Czy mogę mieć pewność, że Państwa produkty najlepszej jakości?

Odpowiedź: Każdy przez nas sprzedany produkt zostaje przed wysłaniem dokładnie sprawdzony i starannie przetestowany. W trakcie testowania sprawdzamy maksymalne obciążenie oraz wszystkie parametry produktu. Zdajemy sobie sprawę że Klienci oczekują od nas w pełni funkcjonalnego urządzenia. Oczywiście bardzo ważna jest dla nas także ochrona zdrowia i życia, na której zależy nam przede wszystkim. Mogą więc mieć Państwo 100% pewności, że zamówione urządzenie będzie przed doręczeniem przetestowane i w pełni funkcjonujące.

 

5) Czy można kupować na fakturę? Co trzeba zrobić?

Odpowiedź: Możliwość zakupu na fakturę istnieje dla przedsiębiorstw, które zostały sprawdzone przez kontrolę finansową. Jest to bardzo szybki proces, w trakcie którego sprawdzamy czy firma jest wiarygodna finansowo (czy jest w stanie spłacić swoje zobowiązania) przez specjalne oprogramowanie bankowe. Chodzi tylko o sprawdzenie zdolności Klienta do rozliczenia jego zobowiązań finansowych. Sprawdzenie zajmuje około 5 minut i można go dokonać przez telefon. Rejestracja lub przesyłanie jakichkolwiek dokumentów nie jest konieczne. Sprawdzenie jest w pełni bezpłatne.

6) Jaki będzie koszt dostawy i jak go można obliczyć?

Odpowiedź: Ceny wysyłek zamówionego towaru opłacane są ryczałtem, który jest ważny dla całej Polski. Koszt dostawy ustalony jest na podstawie wagi towaru i widoczny jest w koszyku podczas składania zamówienia. Już od razu Państwo wiedzą, ile wynosi koszt wysyłki. Cena dostawy oraz ceny towaru zawsze są wyświetlane najpierw bez doliczonego VAT. Koszty dostawy są bardzo niskie, dlatego ufamy, że będą dla Państwa atrakcyjne!

7) Jakie są ceny wysyłek za pobraniem?

Odpowiedź: Cena wysyłki za pobraniem wynosi 16,99 zł bez VAT. Opłata za pobranie gotówki przy odbiorze to opłata samodziełna, wyświetlana w koszyku podczas składania zamówiena. Suma całkowita zawiera oczywiście wszystkie opłaty, w tym pobranie. Zapłata następuje bezpośrednio u kierowcy-kuriera przy odebraniu wysyłki - gotówką. Następnie pobrana kwota zostaje przekazana przez firmę transportową na rachunek sprzedawcy bez partycypacji kupującego. Obowiązek odbiorcy kończy się w momencie zapłaty kierowcy. Wraz z dokonaniem zapłaty spełnione zostają wszystkie zobowiązania finansowe kupującego wobec sprzedawcy.

 

8) Czy mogę wypróbować towar zanim zdecyduję się na zakup?

Odpowiedź: Tak,jako jedna z niewielu firm na rynku oferujemy usługę program DEMO (darmowa próbka). Jest to wyjątkowa usługa, która daje Klientom możliwość bezpłatnego wypróbowania wybranego produktu zanim zdecydują się na jego zakup. W tym celu należy uiścić pełną kwotę (cena towaru + transport) fakturą pro forma oraz podpisać "Umowę o wypożyczeniu". Towar wysyłamy do Klienta po otrzymaniu wpłaty na nasze konto. W momencie przyjęcia towaru przez Klienta zaczyna się10-dniowy okres próbny, który może zakończyć się albo pozostawieniem towaru u Klienta w przypadku, że będzie on spełniał jego oczekiwania, albo zwrotem towaru sprzedawcy. W przypadku zwrotu kwota wysokości ceny wózka zostaje przelana spowrotem na konto Klienta. W ramach programu DEMO wypożyczamy zawsze nowe produkty. Jesteśmy pewni jakości naszych towarów i wiemy z doświadczenia, że ​​większość Klientów na końcu okresu próbnego DEMO decyduje się na zachowanie przedmiotu umowy. Więcej informacji znadjdą Państwo w sekcji DEMO.